foto's - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van Brunia Brakel - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van Brunia Brakel - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Brunia

Blijf op de hoogte en volg Brunia

17 November 2009 | Marokko, Essaouira

Hi all,

Ik heb zojuist foto's geplaatst bij mijn laatste blog. dus voor diegene die nieuwsgierig zijn ......enjoy!

Groetjes, Brunia

  • 18 November 2009 - 08:13

    Fatna:

    Leuke foto's, wat stoer dat Maylin met een vork en een mes kan eten en zo te zien heeft Matisse vel lol gehad met de kinderen van Ariane en Marco.M'barek weet jij zeker dat de spiegel in de badkamer blijft hangen. !!!HAHAHA. liefs Fatna.

  • 18 November 2009 - 11:23

    Abdellatif:

    Als het weer slecht is Nederland dan heeft dat altijd een negatief effect om mijn humeur. Het tegenovergestelde hiervan zijn jullie inspirerende, meeslepende, vrolijke verhalen en mooie foto's. Alles staat in teken van liefde, lol, genot, zon, zee en thaijns. Soms laat ik me zo erg meeslepen dat ik met teenslippers om me werk verschijn. M'barek kijk je een beetje uit met klussen! Dikke zoen aan de kids en spreek jullie gauw. Gr.familie amkari

  • 18 November 2009 - 14:49

    Hannie Verberne:

    Hallo lieve mensen, leuk de nieuwe foto's, wat verras je ons toch elke keer, bedankt want het is veel werk. Wij zijn aan de laatste loodjes bezig in ons appartement, de logeerkamer met een nieuwe uitbreiding van een kast dus de laatste dozen worden nu uitgepakt. Ik heb van je laatste kadobon
    van min verjaardag een zilvergespten houten bak met een mooi bewerkt glas gekocht voor op de salontafel, ik verder nog zilverkleurige spulletjes bij heb gezet. Het staat mooi en zo minder rommelig op de salontafel.
    Brunia kusje voor jullie en de kids en zie jullie vast op de verjaardag van Thea in januarie, ik heb haar en Hennie gistere nog gezien op de verjaardag van Willie, was erg gezellig. Geen file aan onze kant heen en de terugweg hetzelfde. Nogmaals groetjes, liefs en geniet van deze komende tijd in dit mooie land waar we van mee genieten.
    Tot ziens, ook van Henk.
    extra knuffel voor de kids.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Essaouira

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2009

Een prachtig jaar

08 December 2009

Het cirkeltje is rond

19 November 2009

Bomen en meer

17 November 2009

foto's

13 November 2009

Hi vanuit zonnig Essaouira
Brunia

Actief sinds 21 Okt. 2008
Verslag gelezen: 780
Totaal aantal bezoekers 96840

Voorgaande reizen:

01 November 2008 - 29 December 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: